In 5 stvari koje mrzim kod boomy boomy i 5 stvari koje mrzim kod boomy je najbolja boomy's place fan kako prepozanti lažove kako sakupiti novac lažni prijatelji

5 stvari koje mrzim kod prijatelja !


Hey,everybody! <3 Pa prvo sam htela da vam kažem da sam odlučila da napravim novi 'serijal' na blogu.Baš kao #20DaysOfBoomy i kao #Halloween Special , nešto novo je #5StvariKojeMrzimKod , naime tu ću za svaki post odabrati neku temu,mogu je ja sama smislite a možete mi je i vi reći ako želite, i onda ću napisati kojih 5 stvari mrzim kod toga.Nešto ovakvo je već pravilo dosta youtubera,bloggera...pa sam odlučila i ja eto da probam :)
______________________________
*** 5 STVARI KOJE MRZIM KOD PRIJATELJA ***
1. Hejtuju moj stil,vrstu muzike koju slušam,hobije...

-Prvo da razjasnim da ne pričam o onim baš bliskim prijateljima nego onako onim malo bližim :)
Na primer u mojoj školi 95% sluša narodnjake i neke gluposti + , a ovih 5% je moj tip hahaha :) Znači ja se od svih u svemu razlikujem,i onda i ovi koji su bili kao ja promenili su se da bi bili kao oni 'moćniji' poznatiji i šta ti ja znam sad....Uglavnom svi su isti  a ako si drugačiji bićeš hejtovan.Tako je meni većinom vremena,ali ja se snalazim dobro sa tim 'prijateljima' koji bi sve učinili da me obrukaju,ponize ili spuste.....Mislim jendostvno je obrukaš ih jendom i smiriće se za ceo život.Ne trebate sebi dopuštati da se menjate zbog tamo nekih.Jer ima (u mom slučaju) u školi dosta ljudi koji vas vole takvi kakvi jeste :)
__________________________________
2. Nemaju vremena 

- Kada vam treba nešto od njih , pomoć,savet... NIKAD NISU TU, ali zato kada njima treba to isto vi ste dežurna budala koja uvek trči da im pomogne.....Prestanite sa tim,svakome treba vratiti isto onako koliko i on vama pruža.Nema potrebe da sebe blamirate zbog tamo nekoga koji vas nikada nije ni podržao.
__________________________________
3. Ljubomora

- Ovi su realno najgori,kada njima treba vaša podrška vi ste uvek tu.Kada treba nešto da se čestita toj osobi vi ste prvi,ali kada vi očekujete od te osobe isto naravno da nećete dobiti to jer je ta osoba očigledno ljubomorna na vas i na sve na šta ste ponosni.Te osobe treba što pre skloniti iz svog života jer loše utiču na vas,previše se nadate za šta? Za ništa naravno,i ne treba gubiti svoje živce na takve osobe koje od ljubomore i pakosti ne znaju šta će.
___________________________________
4. Tužibabe

- Poverite mu / joj svoju veeliku tajnu koja bi mogla da vas obrukaa za ceo život ako dospe u javnost, i onda dotična osoba  raširi to po celoj školi + Ma šamarčina preko celog lica za sve vas + !! Morate da razumete ili da dobro procenite osobu pre nego što joj nešto VAŽNO i stroooogo poverljivo kažete ! :) Verujte mi ja sma se naučila pameti bar 100x su svi saznali sve moje najveće tajne,ali nee više haaha:)
________________________________________
5. Lažovi

- Lažu vas da su bili u Crnoj Gori,lažu vas da imaju 15 godina,lažu vas da su vam uvek govorili istinu,lažu vas da gledaju,dišu...jenodstavno postoje osobe koje čim otvore usta moraju da slažu .Jendostavno ima ih,i kada procenite da je to ta osoba bežite od nje.Bolje vam je , za vas,možda može da utiče na vas pa da i vi postanete isto.U svakom slučaju izbegavajte ih.
_________________________________________
- I tu je bilo 5 stvari koje mrzim kod prijatelja,ili 5 vrsta prijatelja koje mrzim :)
Nadams e da vams e svidelo i da sam vas malo posavetovala i da sam vam malo pomogla u vezi prijatleja,ili da ste se pronašli u ovom tekstu , svejedno, hvala što ste pogledali, možete slati predloge za sledeći 5 s.k.m.k. _____ a ja ću odabrati najbolji i pisati o njemu . :)
- Inače za 4 dana mi je rođendan *---------------------------------------* CAN'T WAIIT :)

Related Articles

4 comments:

  1. totalna istina! slažem se u vezi sa cleim postom!!! treba odlučivati dobroo sa kim stupaš u odnose i kome daješ sve svoje informacije!

    ОдговориИзбриши
  2. 5 STVARI KOJE MRZIM KOD JE ODLIČNA INSPIRACIJA ZA NOVI SERIJAL! ODLIČNO
    !!!

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.