In #doomy blogger boomy boomysplace citati Collba post doomy dragana dukic kako znati da je zaljubljen u tebe najbolji blogeri saveti slike sta obuci za ejsen

#Doomy Collab #1

Moj drugi Collab , sa AMAZING PERSON, tačnije Deom njen blog je ovde :)
Ovo je njen 1. Collab post i srećna sam što je odlučila da ga sa mnom napravi <3
______________________________
1. Kad sam napravila blog?

- Blog sam napravila 5.4.2015. *-----* Negde predveče sam objavila i prvi post :)
______________________________
2. Šta me je inspirisalo da napravim blog?

- Pa bilo mi je zanimljivo to, da radiš nešto na Internetu, da upoznaješ super ljude (poput  Dee), družiš se a uz to radim ono što najviše volim pišeeem *---*
- Tako da to , mnogi počnu zbog zarade, ali ja nisam,meni to nije bitno, moja zarada je sklapanje prijateljstva sa ostalim blogerima :*
______________________________
3. Koliko puta nedeljno ću postavljati postove?

- Pa nikad ne znam koliko ću imati obaveza, nekim nedeljama neću imati puno da učim pa ću moći baš često da pišem, a ovako u natrpanim nedeljama, objavljivaću po 2-3 posta :) Ali negde maksimalan broj postova u jednoj nedelji je 6 jer teško je svaki dan imati inspiraciju i svee haha :)
______________________________
4. Da li ću na blogu pisati o sebi ili nečemu drugom?

- Pa vi dosad znate da je moj blog mešovit,nekad pišem o sebi,ali uglavnom kad mi se desi nešto zanimljivo ili nešto za šta smatram da će vas zanimati , ili kad se setim neke situacije koja bi vas mogla nasmejati, rasplakati i tako :) A ovako ima i dosta postova koji su DIY, Saveti, Slike... :) Tako da jedan ' mešoovit bloog'
_____________________________
5. Da li ću ikad odustati od bloga?

- Jedna reč ....... NIKADA....Bez obzira ako me puno njih bude hejtovalo, ako ga niko ne bude čitao ,jednostavno neću da nešto za šta sam se ovoliko trudila ODJEDNOM NESTANE zbog hejtera, a inače može se reći da sam još na nekom početku a hejtera imam puff, na prodaju...ali opet izdrži se nekako i NO MATTER WHAT I AM STAYING WITH YOUU <3

_____________________________
6. Da li ću u budućnosti praviti još Colab postova?

- Naravno , kao što u naslovu vidite #1 , biće još postova sa Deom , sa Martinom , i nadams e još puno njih , jer ovi Collab postovi su nešto naj najjjj imate mogućnost d ase zbližite sa nekom osobom, da podelite iskustva, sprijatlejite se mislim jaw hhaha <3

______________________________
7. Šta možete da očekujete od mene u narednim mesecima?

- Pa još dosta Collab postova, neke nove vrste postova, a za moj rođendan ide veeeliki specijal ( 20.novembar) , blog će se ujedno malo urediti, šablon,slova,font.... :) Tako da dosta promena i sitnih i velikih vas očekuju u narednim mesecima :)

_______________________________
8. Zašto sam odlučila da napravim Collab post sa Deom?

- Pa sve je počelo sa malim upoznavanjem, upoznale smo se i onda sam shavtila kolikooo smo slične, imamo ista mišljenja o nekim stvarima, i ona je na samom početku i odlična je , jednostavno dogovorile smo se da ga napravimo jer to bi bio njen prvi Collab post i delovalo je zabavno, interesantno :p :D

_______________________________
9.  Gde beležim svoje ideje?

- Pa imam svoju ' Bloggerbook ' u nju svakodnevno unosim neke ideje, zanimljive stvari o kojima bih mogla pisati , aktivnosti na blogu i svakog meseca napravim statistiku bloga i tako proveravam koji mesec mi je bio najbolji koji je malo opao u pregledima i tako , gledam šta d apopravim i jednostavnu taj mali rokovnik ne bih za ništa menjala, tretiram ga kao dnevnik hahahah :)

_______________________________
10. Kakvo mišljenje imam prema hejterima?

- Pa,kakvo mišljenje da imam za ljude koji mrze mene o.O ? Jendostavno opet ignorišem ih i nikad do sad mi se nije desilo da se potresem zbog nekog hejta ili slično. Jednostavno tu je ili ljubomora ili mržnja, a oboje me ne zanimaju heh, tako da mislim da svako ima pravo da iskaže svoje mišljenje čak iako će to nekoga povrediti a opet nisu svi kao ja neki zbog hejtera plaču , brišu blog,ask,fb...A opet neki su kao ja pa ih jednostavno ignorišu.... Msilim opet možda u svim tim hejterima ima i malo ljudskosti, nikad se ne zna , MOŽDA SU I ONI LJUDI hahaha :)
______________________________

Related Articles

9 comments:

  1. Odlično jee! :-))
    Jedva čekam next collab ♥☺

    ОдговориИзбриши
  2. Hvalaaa tiiii , me too ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Savršenooo <33 BOOMYY IMAS NAJBOLJI BLOG I NAJBOLJA SI BLOGERKAA AWWWWWWWW !!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha hvala tii <3<3<3<3<3<3 Awwwww hvala ti do nebaaa <3<3<3<3<3<3<3<3

      Избриши
  4. Анониман15.10.15. 15:54

    JEBI SE KRETENKO GLUPA, DOSAO SAM I OVDE DA TE HEJTUJEM GASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG GASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG GASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG GASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG GASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG BLOG BASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG GASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG GASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG GASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG BASI BLOG GLUPACO

    ОдговориИзбриши
  5. Ignoriši glupog hejtera! Najbolja si!

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.