In boomy's place boomysplace dragana hello wattpad kako poceti price na wattpadu moj wattpad price wattpad sta je wattpad story wattpad

Hello Wattpad !


Sigurno ste čuli za sajt i aplikaciju ' Wattpad ' . U suštini to je sajt koji povezuje ljude širom sveta preko njihovih priča. Znači na Wattpadu pišete svoju ' online knjigu ' .
Ja sam razmišljala da napravim sebi Wattpad , ali ... opet ne znam :)
Sinoć sam malo uredila blog ,hah , kako vam se čini *-*
I bla blaa da se vratimo na temu <3
Mnogi od vas bi hteli da pišu nešto na Wattpad-u , ali ne znaju kako , zato ću vam u ovom postu pokazati <3
I da , ako se odlučite da napravite svoj profil na Wattpad-u javite mi u komentare ili bilo gde hahah da vam čitam pričee *-*
____________________
1. Napravite svoj nalog !
https://www.wattpad.com/signup <<<
Tu vidite ovo

Možete da otvorite nalog preko : Facebook , Google , Instagram - A možete i preko e-adrese , što je po meni bolje :) Kada stisnete Start Reading onda vam izađe da napišete svoj pol i datum rođenja,
 zatim morate odabrati bar 3 priče od ponuđenih da dodate u svoju ' biblioteku' :) Kada to uraditee idemo na korak br. 2 :)
____________________________
2. Napravite svoju 1. priču!
Stisnite  ' Create ' 
Ako niste potvrdili svoju e-adresu  ,potvrdite je ...
Onda stisnite ' + Create a new story '
Kada to kliknete izaće vam nešto ovakvo :


Add a cover - Dodajte svojoj priči sliku :)
Title your story - Dajte ime svojoj priči :)
Write a description -  Napišite opis vaše priče ( o čemu se radi ukratko )
Kada uradite to skrolujte malo dole i izaberite žanr priče , jezik...
I kada i to uradite stisnite  ' Save Changes '
I sada imate svoju priču , fale vam još samo delovi priče koju možete sad odmah napisati ili iz dana u dan po 1 deo .
Kako da napišete deo priče :  Naranžastim slovima sa desne strane vam piše + New part ... onda ga napišete i objavite :)
____________________
Eto , to bi bilo to što se tiče Wattpad-a , ako nešto niste razumeli ili imate neke smetnje na Wattpadu , možete mi se javiti pa ću probati da vam pomognem , a ako već imate nalog na Wattpadu , ostavite link neke vaše priče jer bi mi bilo zadovoljstvo da je pročitam . Hvala vam <3

Related Articles

0 comments:

Постави коментар

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.