In blogger boomys place citati collad kako da znaš da te voli love post tumbrl

Collab post with...

Verovatno ste do sad videli http://blogjednesanjatorke.blogspot.rs/2015/09/1-collab-post-with.html
Post gde vam je sve objašnjeno tako da neću da se ponavljam nego ću samo da krenem :)
________________________________
1.
Upravo tako :D Jednostavno mozak mi se isključi vikendom i ne mogu da se skoncetrišem na učenje...Jednom sam uzela da učim i umesto čitanja ja sam škrabala slova hahah...*-*
______________________________
2.
Ako ne poznajete osobu koja bi mogla bukvalno živeti u kupatilu........sada je poznajete.Ja sam zavisna od kupanja hahahh :D Moje tuširanje liči na:
1. Tuširanje
2. Razmišljanje o životu
3. Uspomene
4. Plakanje
5. Smejanje samoj sebi
6. Drogiranje šamponom imam kosu dožu od 70cm i moram pola šampona da potrošim za samo jedno kupanje hahah :D
7. Shavatanje da se kupam već 2 sata :O
_____________________________________
3.
Jedan od najgorih trenutaka je kad ustaneš i nema šta da se jede :O Ili je mama tek sad otišla u radnju :O Onda mi jedino na pamet padne da sama sebi napravim nešto... Hhahaha ne želite to da vidite a kamoli da iskusite :) Jaja mi budu živa ,palačinke su jako čudnog ukusa , supa = 90% voda 10% sastav supe .... Kuhinja mi je večni neprijatelj .....
________________________________
4.
Danju živi noću razmišljaj.... Najlakše je učiti noću, najbolje je i razmišljati i maštati noću , jednostavno zagledam se u zvezde i osećam se kao Šeksipir u glavi hahahha :) *-*
________________________________
5.
Da ... ima li išta strašnije nego prolaziti sam kroz ulicu u kojoj nema svetla, i onda se setiš onog filma gde je vampir zaskočio devojku koja je prolazila isto tako kao i ti i sve . Hhaha, pa onda onaj drugi kad je upala u rupu u zemlji, ili ono kad je nasilnik napao i odveo u neki podrum i držao je zaključanu zauvek .... Mislim genije sam *-*
___________________________________
I to je bilo samo 5 ispovesti koje me opisuju , a ima ih mnogo mnogooo *-*
Bilo mi je zadovljstvo da sam mogla da sarađujem sa Martinomm <3<3<3 Nadams e da ćemo nekad ponoviti ovo ? :D <3<3<3<3<3

Related Articles

6 comments:

  1. Dosta smo slične jer je većina tvojih ispovesti bila u mom užem odabiru xD inače i ja se nadam da ćemo ponoviti ovakvu vrstu postova zajedno :)

    ОдговориИзбриши
  2. Možeš nekad i da napraviš mojih top 5 citata, bilo bi odlično <3

    ОдговориИзбриши
  3. Možeš nekad i da napraviš mojih top 5 citata, bilo bi odlično <3

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.