In 25 ideas for blogger blog ideas blogger ideas boomy boomysplace citati ideas love magic school is back tips

25 Ideja Za Post Za Nove Bloggere!

Danas sam odlučila da malo pomognem novim blogerima kojima treba malo ideja za postove, jer svi smo mi bili na početku i znamo kako je to :)
Tako da nadam se da će vam ovaj post pomoći <3
____________

1.  Uvod - Upoznajte me
2. 10 stvari koje niko ne zna o meni 
3. Zašto sam počeo/la pisati blog?
4. Moj život u nekoliko  slika 
5. Gde vidim sebe sledeće godine?
6. Podeli nekoliko svojih blamova 
7. Podeli neki tvoj doživljaj
8. Moji omiljeni blogovi koje gledam svaki dan
9. Šta se nalazi u mom rancu? 
10. Omiljeni sajtovi , knjige , filmovi , serije...
11. Šta je bilo moja inspiracija ?
12. Moj hobi 
13. Moji ciljevi koje nameravam da ispunim
14. Kako izgleda tvoj jedna običan dan ?
15. Napiši neku zanimljivost o svom mestu gde živiš 
16. Napravi nedejlu listu serija koje ćeš gledati i podeli to sa nama :)
17. Intervjuu sa samim sobom 
18. Napravi ' Top 10 ' ili ' Top 5 Tips ' post 
19. Koja osoba ti daje motivaciju svakog dana ?
20. Šta je ono što te izdvaja od drugih ljudi ?
21. Podeli sa nama tvoju TO DO LIST  :)
22. Šta sve možemo da očekujemo od tvog bloga ?
23. Podeli sa nama neko tvoje čudno iskustvo
24. Napravi listu blogova za koje misliš da je pametno zapratiti 
25. Napiši pismo sebi u budućnosti 
____________________________
Za neke ideje sam vam ja sama dala ime , a nekima sam dala ključne reči pa vi možete sami da odaberete zanimljivo ime <3
I da , ovo je 50. POST <3
Ako imate neko pitanje vezano za ovaj post ili da vam neka idej anije jasna  , uvek me možete pitati u komentarima :) Srećna vam nova školska godina,  potrudite s eda izdominirate i znanjem i sobom <3 

____________________________


Related Articles

11 comments:

  1. Hvala na idejama.<3 Takodje srecan polazak u skoli. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti
    Puno mi je pomoglo<3
    I ja sam tek počela <3
    Možeš li pročitati moj prvi post?
    Što misliš o mom imenu i o ideji za sljedeći post?
    Super blog<3
    Sljedit ću te<3

    anaworldcorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu <3333 Videla sam , odlično je za očetak , obavesti me kad napišeš novi post <333333 Hvala ti <3333 Uzvratiću <3

      Избриши
  3. Odličan post,posjeti moj blog i komentiraj <3 <3 http://doroty4.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Vule's Place1.9.15. 22:32

    Bas to mi je trebalo :) :D

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.