In

Q&A ♯20ƊαуѕOƒƁσσму





1. Kako si dobila nadimak 'Boom Bloom' ?
_______________________________
*-Neko vreme sam bila opsednuta glumcem Orlandom Bloom, pa mi je njegovo prezime bilo ekstra zanim ljivo i kad sam jednom gledala Hobbita sestra mi je uletela u sobu rekla Boom Clap ona pesma od Charlie XCX i onda ja zamislila Boom Bloom i ekstra je zvučalo i onda su svi počeli tako da me zovu,nekad Boom nekad Boomy :)
_______________________________
2.Ko ti je uzor?
_______________________________
*Ima ih puno ali u TOP 3 su : Lady Gaga,Neymar i Selena Gomez :)
_______________________________
3.Šta te je motivisalo da napišeš blog ili da ga napraviš?
_______________________________
* Pa ja obožavam da čitam a i da pišem,ne znam mislim da imam u planu da nekad napišem neku knjigu :P (veliki sam dreamer) . Tako da sam motivaciju dobila u tome u mom hobiju :)
_______________________________
4.Koje pesme slušaš?
_______________________________
*Nisam ljubitelj ovih domaćih pesama i balada.Tako da obožavam hip-hop,rep i rock :) A naravno da je na engleskom se podrazumeva :))
_______________________________
5.Šta te motiviše da živiš haha da se ne predaješ ne odustaješ i to?
_______________________________
*Pa ne znam,motiviše me to da uvk mogu bolje i da mi treba više. Moram bolje i više da se trudim,učim,pravim,radim..Ne znam imam u planu da napravim od svog života nešto zbog čega ću biti srećna i zbog čega ću se ponositi :)
_______________________________
6.Koji ti se tvoj post najviše svidja?
_______________________________
*Sve postove volim ali mi je najdraži ' Neki nezaboravni doživljaji' :) Nekako on mi je najzanimljiviji :)
______________________________
7.Kako si podnela razvod roditelja?
______________________________
*Ne lepo a ne ni teško. Bilo mi je u početku teško d ase naviknem da mama nije tu i sve to,ali vremenom je lakše i sad mi je super :) Jednostavno razumem da je ljubav prestala i da ja nisam  tome ništa kriva , bilo je suđeno :)
_____________________________
8.Kad ti je rođendan?
_____________________________
* 20.11. :) Ove godine za moj rođendan na taj datum izlazi The Hunger Games 3 (part 2) Ja ne verujem koji sam ja srećnik haha :) Takođe sam rođena na isti dan kao i Michael Clifford (član 5SOS) :)
_____________________________
10.Na kojim sve mrežama imaš profil? FB...
_____________________________
* Fb,Vine,Twitter,Ask.fm,We <3 It,Instagram,Kik,Tumblr...
_____________________________
11.Omiljena životinja?
_____________________________
*Tigar i pas :)
_____________________________
12.Omiljeno ime?Muško i žensko?
_____________________________
*Mateja/Tea :)
_____________________________
13.Od kad imaš blog?
_____________________________
*Od 5.4.2015. :)
_____________________________
14.Naj pesma?
_____________________________
*Trenutno je Sky Is The Limit - DJ Antoine :))
_____________________________
15.Kako završavaš SMS :)
_____________________________
*Uvek sa nekim smajlijem :)
______________________________
16.Omiljeni filmovi?
______________________________
*Svi oni koji su bili u postu o filmovima (dole) :)
______________________________
17.Koji sport treniraš i koji voliš?
______________________________
*Treniram odbojku a takođe znam da igram moderni ples i fudbal :)
______________________________
18.Da li imaš još nekih blogova?
______________________________
*Nee :) I trenutno nemam u planu da napravim više :)
______________________________
19.Da li imaš neprijatelje ili hejtere na blogu?
______________________________
*Za sad ne,nadam se da će tako i ostati :)
______________________________
20.Ko ti najviše znači u životu?
______________________________
*Hmmmm...Niko :) Ja volim da sama sebi budem podrška,savetnik,blagajnik i sve :) Naravno pomoć roditelja nekad zatreba,ali se to dešava jako retko ...
_______________________________
21.Da li veruješ u natprirodno?
_______________________________
*Da...Imam i vrlo dobre razloge sama sam bila živi svedok...Ne želim baš sada da pričam puno o tome ali ako želite da napišem post o tome...Nekako ću se svega prisetiti i napisati :D
________________________________
22.Koji ti je omiljeni predmet u školi?
________________________________
*Srpski i Hemija :)
________________________________
23.Koje boje ti je kosa i kolika je?
________________________________
*Smeđe i preeedugačka je hah :)) Uskoro ću doći do  jednog metraa *--* :) Imam najdužu kosu u razredu a i u celoj školi :)
_______________________________
24.Omiljeno piće?
_______________________________
*Coca-Cola i Limunada :3
_______________________________
25.Omiljeni ukus sladoleda :)
_______________________________
*Energy i Kupina :)
_______________________________
26.Šta radiš u slobodno vreme?
_______________________________
*Pa kad je leto sunčam se i pevam,a kad je zima pravim sve i svašta od snega + pevam :3
_______________________________
27.Da li pratiš neke druge blogove?
_______________________________
*Pratim više od 1000 blogova hahah svaki blog koji mi zapadne za oko ili neki koji mi neko pošalje na asku uvek pogledam nekad i komentarišem ali to ne bude baš tako često ali uglavnom pratim dosta blogova :)
_______________________________
28.Omiljena aplikacija:)
_______________________________
*The Voice i StarMaker :_)
_______________________________
29.Da li voliš školu?
_______________________________
*Heeh,pa nekad da ,nekad i ne...Kad se setim onog siilnog učenja vežbanja .. To je najgori deo školovanja budimo realni...A ovako obožavam 1. i zadnji dan škole hahah :)
To su 2 najveselija dana u školi..Dobro 1. dan i nije baš svima veseo ali meni jestee :)
_______________________________
30. Omiljena boja :)
_______________________________
*Ljubičasta i plava :)
_______________________________
I gotov je moj Q&A hvala svima koji su me pitali na blogu u komentarima a i onima koji su na asku u pitanjima :) Hvala vam i nadam se da vam se svidelo <3



Related Articles

8 comments:

  1. Анониман8.7.15. 15:22

    awwww odgovorila si mi na pitanjeee *--**

    ОдговориИзбриши
  2. :) Ne znam koje je tvoje:) Uvek odgovorim na sve :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8.7.15. 15:23

    PISI DANAS TO PARANORMALNO ISKUSTVO NATPRIRODNO KAKO VECMOLIM TE NE MOGU DOCEKATIII AU JBT :DDDD

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман8.7.15. 15:25

    a jel to istinito iskustvo što ćeš pisati ili nesto ovako bezvez?

    ОдговориИзбриши
  5. Isitinito :) Nažalost...Celog života ću imati to urezano u sećanje ....

    ОдговориИзбриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.