In

Meet Me :) / #20DaysOfBoomy


Pa dragi moji, #20DaysOfBoomy se danas zvanično završava :)
Bilo je super tih 20 dana i nadams e da će opet biti nešto slično :)
Za ovaj 'poslednji' post sam odlučila da vam pokažem moj život i da me definitivno upoznate ! :)
___________________________________
 FACTS ABOUT ME :
___________________________________

-Obožavam voćnu salatu .
-Volim da pišem.
-Htela bih postati pisac i pevačica :)
-Ne volim ufurane i pogubljene osobe.
-U horoskopu sam Škorpija (20.11.)
-Obožavam da vreme provodim na raznim sajtovima na internetu.
-Želela bih da u budućem životu budem ptica.
-Omiljene boje su mi ljubičasta i plava.
-Bez prijatleja ne bih imala život kakav imam.
-Uvek sam u stanju da svakoga posavetujem i nasmejem.
-Volim kad se ljudima svidi neki moj post.
-Mrzim paradajz.
-Obožavam voće.
-Imam specificnu krvnu grupu pa me komarci ne jedu često,nije im ukusna hahh.
-Svaki put kad se kupam održim svoj solo koncert.
-Mrzim kad pustim muziku na tabletu , na terasi negde oko ponoći i onda izađe moj komšija i kaže da ugasim to.
-Volim da zezam ljude po zgradama,zvoni,beži...nikad dosta haha:)
-Odlično ronim.
-Imam jako osetljivu kožu,čim izađem napolje,kad je hladno pocrvenim kao jabuka hahah:)
-Imam spretne ruke.
-Volim sportove gde se koriste ruke hah,odbojka,ples,rukomet , košarka...i fudbal volim ali ne kao njih.
-Mogla bih živeti od lubenice.
-Kad mi je dosadno slikam se.
-Nisam gejmer.
-Ne volim decu.
-Volim da blogujem.
-Da nisam otkrila Blogger ne znam kako bih živela hah :)
-Ne volim baš da sređivam kuću i sobu,ali kad to uradim,onda je vrhunski urađeno.
-Ne volim kad neko kasni.
-Kad bih mogla da nosim samo jednu stvar celog života to bi bile baggy pantalone :3
___________________________________
POZNATE OSOBE KOJE VOLIM:
___________________________________
-Martin Garrix
-Lady Gaga
-DJ Antoine
-Havana Brown
-Tyler Posey
-Dylan O'Brien
-Tyler Hoechlin
-Neymar
-Jennifer Lopez
-Selena Gomez
-Josh Hutcherson
-Yasserstain
-Mudja
-Sia
...
___________________________________
SERIJE I FILMOVI KOJE OBOŽAVAM
___________________________________
-Teen Wolf
-American Horror Story
____________________________________
-The Fault In Our Stars
-Wrong Turn
-The Conjuring
-We are The Millers
-Mr.Woodcock
____________________________________
************************************
Pa posle svega ovoga,htela bih da vams e svima zahvalim,da svima vama koji sada čitate ovo,da vam se zahvalim za to što ste me pratili i podržavali  ovih 4 meseca,puno sam vam zahvalna na tome.
Kao kad sam ja bila tužna , inspiracija za prolazak tuge je bio ovaj blog,puno postova sma napisala iz dubine duše, i drago mi je da sam vas nekim postovima oduševila,nasmejala,iznenadila,promenila,uplašila...Jako mi znači taj način na koji ja ulazim u vaš život.
Zato kako vi meni ulepšate dan tako ću i ja vama :)
 <333
VOLIM VAS NEIZMERNOO PUNOOOOO <33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Related Articles

6 comments:

  1. Divni su ovo bili postovi. Nedostajace mi tvoji novi postovi svaki dan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aww :( Ma ne brini se ja ću se i dalje truditi da pišem novi post svaki dan <33

      Избриши
  2. Pratim te odavno.. I super si mi.. U ovome najvise mi se svidelo da volis Neymara😍 heheh

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti što me pratiš <333 Hvalaa tii <3333 Heh Neymar is LIFE :3

      Избриши
  3. Анониман6.8.15. 19:04

    rekla si da ces i posle #2dob stavljati post svaki dana stavljas ih na svakih 5 dana :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rekla sam da ću se potruditi....Jer ljudi i meni je leto hah ne mogu ceo dan samo d asedim i pišeem...kad auhvatim vremena uvek ću napisati nekad je to za 2 dana nekad za 3 a nekad i 5 :/

      Избриши

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.