In blogger boomysplace dragana funny pocetak

ƊσвяσɗσšƖι ηα Ɓσσму'ѕ ρƖαcє !

Zdravoo :)
Prvo da vam se predstavim ja sam Dragana Dukic (:
Iz Srbije sam  i ideju za blog sam sama dobila,razmisljala sam sta je zanimljivo,a jos se podudara sa mojim hobijima,i onda sam se setila da postoji i Blogger..
Ja inace obozavam da pisem.I na ovom blogu bih zelela da pišem jednom rečju O SVEMU.
Mislim da ćete bolje razumeti moje postove ako malo razumete i moj život :)
Roditelji su mi razvedeni jos od prosle godine.. Ja sam sa mojom sestrom kuci tj. kod tate :)
I u mojoj kući se jednostavno uvek nešto dešava..
Imam jednog psa koji i nije baš nešto razmažen ali nije ni dresiran.Zove se Papi :)
Imala sam i mačka ali njega su druge mačke ubile  :(

Dobro dosta o ljubimcima :D
Ja mislim a izgleda da počinjem i biti sigurna da sam definitivno najsmotanije dete u celoj EVROPI..
...recite mi ako grešim..uporedite sebe i mene na ovim primerima hehe :D

1.rodjendan-
Dan pre rodjendana sam prohodala i otišla u hodnik,a tamo se nalazi ogledalo,cipelarnik i čiviluk ja sam sebe gledala u ogledalu,ali ja nisam znala da sam to ja, tj. da je to moj odraz u ogledalu i nerviralo me je sto ta likuša (ja) imitira mene pa sam glavom udarila ogledalo i rasekla celo ,celo lice mi je bilo krvavo i morala sam hitno u Novi Sad .__. I tako sam 1. rođendan proslavila u bolnici :3


5.rodjendan-
Nedelju dana pre rodjendana sam naučila da vozim rolere,i kada sam isla ulicama videla sam stepenice kod komsije htela sam da vidim sta ce biti ako se spustim sa rolerima niz stepenice jer to nikada nisam probala .-. I naravno ubrzo sam i saznala- polomljena ruka .-. Ali srecom prelom nije bio veliki.Rođendan sam provela sa zavojom na ruci i hanzaplastom svuda po licu ..Izgledala sam kao mumija iz Egipta.



10.rođendan
Malo pre rođendana otisla sam malo da se prošetam i htela sam da idem u grad iako pojma nisam imala gde je to..Otisla sam ,setala se ulicama i izgubila..Kiša je  počela a ja sam se toliko uplašila da sam sela na put i vrištala,plakala, kidala se haha kao neka budala na sred puta..I tad me je moja tetka nasla i vratila kuci,a tamo svi moji drugari sede, cekaju me vec pola sata ,a ja usla kao ludača ,isplakana,pokisla,čupava.. Tako da sam svima imala šta da ispričam..

I to su neki moji legendarni rođendani :) Osim toga ja sam još i majstor za odvaljivanje gluposti..
Sećam se jednom u 1. razredu da sam svima pričala kako imam konje kuci (a zapravo nemam) i kada bi me učiteljica pitala kad ćemo da vidimo moje konje ja sam rekla da ne možete danas jer je tata otišao u šetnju sa njima, pa daj hahah..
I dan danas me pitaju Dragana jel imas ponija ?
Bila sam izložena i raznim opasnostima haha u nekim trenutcima sam mogla i umreti ..
Jednom sam bila upala u skeptičku jamu duboku 6m..Sreća je u tome što sam se nekako zakačila za cigle koje su bile poredjanje u unutrašnjosti...Pola tela mi je bilo u 'kanalizacji ' a pola na vazduhu...Tako sam se davila dok moj tata nije uzeo kanap i izvukao me nekako .. Da sam ostala jos par minuta ja mislim da bih se udavila,,,popustile bi mi ruke...

A kad sam bila mala oko 4 godine sam imala , bila sam kod babe i dede a oni imaju farmu i naravno imaju i svinje, a ja ako se icega bojim to su svinje ..
Tako sam se jednog jutra probudila i nikoga nije bilo u kući ja sam izasla zvala ih i nista..Udjem ja u štalu a tamo svinje, koze,konji... sve cega se plasim juu i jedna svinja je bila otvorena nmp zasto a ni kako.. Ja kad sam je videla, mene šlog  uhvatio, ona je krenula ka meni u nadi da imam  hranu, zaletela se i krenula da grogce ja sam trcala unazad i saplela se i naravno pala mislim da u životu nisam tako vrištala u tom trenutku je došla moja baba i 'spasila me' .. nikad u životu se  nisam tako uplasila .-.

I eto da vas ne gnjavim više mojim ' avanturama' .. Završiću danas sa ovim postom.. A sutra ću vam ispričati nešto zbog čega ćete se valjati od smeha.. :D
Vidimo se sutraa <3

Related Articles

2 comments:

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.