In 2post fire fun funny homealone smesnidogadjaji zanimljivo

Nᴇᴋɪ ɴᴇᴢᴀʙᴏʀᴀᴠɴɪ ᴅᴏžɪᴠʟᴊᴀᴊɪ

Hej,kao što sam vam obećala u prošlom postu u ovom postu ću vam ispričati nešto što će vas jako nasmejati :) Mada sumnjam da vas i prošli post nije nasmejao :)
Pa da vam odmah na početku kažem..
Tata je radio noćnu smenu,sestra je bila kod drugarice i tamo je prespavala..A ja sam bila sama kući i ja sa mojim FRIK idejama jednostavno moram nešto da lupim..
Tata mi je ostavio 200 dinara da ako budem gladna odem u radnju i kupim sebi nešto,a ja sma pomislila 'pff gde je radnja sad da se oblačim,obuvam ,ma neću napraviću ja sama sebi nešto'
NAJGORA IDEJA IKADA!
Videla sam brašno i htela sam na po 1. put napravim palačinke :3
Našla sam na internetu kako se prave jer pojma nisam imala..Sledila sam upustva i stavila onu smesu na tiganj..Dok sam čekala otišla sam na sprat u moju sobu po telefon jer sam čula da zvoni..Ispostavilo se d aje to moja drugarica i naravno ja i ona se uvek zapricamo..Kada sam prekinula i okrenula se videla sam neki dim..
I onda sma se setila 'JAOOO PALAČINKEEE' ali tad je bilo kasno u kuhinji je tiganj goreo a moja neuspešna palačinka je bila crna ._. Zamislite sad ovo ugasila sam ulje VODOM..
Tj.pokušala ali onda je nastala još veeća vatra pa sam uzela krpu i nekako ugasila sve to...
Da ne naglašavam da je sva kuća bila u dimu..tako da sam morala da provetrim CEELU kuću a napolju je bio sneg..
Tako da se kuća ohladila za 5 min..
Onda sam pokušala da zapalim vatru pošto se i ona ugasila..
Uzela sam drvo i upaljač i pokušala da zapalim drvo .. Vidim da neće i onda se setim paa da treba da natrpam drva i onda zapalim papir i bacim..
I tako sam uradila videla sam plamen i ponadala se jeee biće mi toplo..Jees.. Zatvorila sam sve prozore i vrata i vratila se u dnevnu sobu..PEĆ JE DIMILA KAO LUDA.. nisam znala kako da taj dim nestane ..Pa sam otišla po moju doobru drugaricu 'vodu'.. Ja inače sve gasim vodom..I tako sam ugasila vatru...
Kuća je bila ponovo u dimu ali ako bih ponovo provetravala pretvorila bih se u sneška..
Tako sam onda sela na uganu uzela ćebe i drhtala... Ubrzo je tata zvao da proveri 'stanje' u kući jer svi znaju Dragana sama u kući,pa to ne sluti na dobro..
Pitao me je sta radim i ja sam rekla gledam tv..pitao je jesam gladna ja sam rekla nee..a zapravo koliko su mi krčala creva mislim da je cela ulica znala...
Nisam htela da kažem tati nišsta jer bi onda pomislio da sma neodgovorna i smotana..Što i jesam ali nema vezee haha nisam ni razmišljala o njegovoj reakciji kada ujutru dođe kući.. Ja sam crna od dima sedela na krevetu šporet je bio sav crn kuća je smrdela ja sam bila hladna kao santa leda..I mislim da je to moja najgora noć u životu ...
TAKO DA OD SVEGA TOGA MOGU DA VAM DAM NEKE SAVETE KAKO SE VAMA NE BI DEŠAVALE OVAKVE STVARI :)
1.Ne gasite vruće ulje vodom..
2.Ne palite vatru sami
3.Ne luftirajte kuću kad je hladno..
4.Idite u radnju kada ste gladni
5.Nemojte da 'eksperimentišete' na celoj kući ...
Etoo tih saveta se pridržavajte i biće vam sve suuper :)
Tako da od ovog posta se saznali nešto opet malo više o menii i još ste i naučili nešto..ali ok to ste sigurno već znali :D
Ali nema veze uvek se vredi podsetiti :)
A u sledećem postu ću vam govoriti o ljubavi i tome kako znati i biti siguran da je neko zaljubljen u vas :3
Love youu <3

Related Articles

2 comments:

Thanks for stopping by ❤✌

Омогућава Blogger.